15. 9. 2011.

Da li je Balkancima korumpiranost u genima?





ISTINITA PRIČA:
Letovanje 2011, Parga, Grčka

Otvaram flašu Pepsija na terasi i pijem, jer je bio pakleno vruć dan a i suviše sam žedan.
Gleda me moj sin Vuk, koji je tada bio 15 meseci star, još nije naučio da priča ali u principu sve razume i zna dobro da objašnjava gestakulacijom, dolazi do mene, i traži mi da mu dam da i on malo cugne Pepsija, naravno pričajući njegovim bebećim nemuštim jezikom i dajući rukama znakove

Ja mu dajem jedan gutljaj, i sklanjam flašu, on traži još...opet mu dajem gutljaj i sklanjam flašu, medjutim njemu se sad taj novi ukus koji je probao strašno dopada i traži još...pa hajde...šta sad...daću mu još jedan srk...

U tom trenutku moja supruga vidi da mu dajem da pije Pepsi i dere se iz kuhinje:
- JESI LI TI NORMALAN, NEMOJ MU DAVATI PEPSI DA PIJE, DA SE NAVLAČI NA TU HEMIKALIJU A JOŠ NEMA NI 2 GODINE!!!

Ok, uvidjam grešku i sklanjam flašu na sto, šta si pio-pio si, nema više!

On mi ponovo traži da mu dam da popije, ja mu uzvraćam sa:
- Nemoj Vuče, dosta si popio, ne može više, ne da nam mama da pijemo još, dosta je...

Opet on traži, ja mu opet odgovaram u istom fazonu, i tako jedno 2-3 puta...

Kada je uvideo da ovog puta stvarno neću da mu dam da pije Pepsi, bez ikakvog plača ili nervoze se povlači sa terase, ulazi u trpezariju prelazi je i odlazi do frižidera u kuhinji, ja ga naravno posmatram, jer još nije 100% siguran na nogama...

Otvara frižider, nešto u njemu traži i nadje u stalku na vratima frižidera čokoladu koju smo tu stavili da se ne bi istopila...
Uzima je, opet preko trpezarije do terase... i daje mi čokoladu u ruke...

- Hmmm, hoćeš da ti otvorim čokoladu?

Ne, kako sam čokoladu uzeo u ruke tako je kažiprstom pokazao u flašu Pepsija i otvaranjem i zatvaranjem šake mi signalizirao da mu dam Pepsi.
Ja mu čokoladu vraćam u ruke, ali jok, nema vajde neće ni da čuje za nju, gura mi je nazad a prstić je i dalje uperen u Pepsi, i traži...

I ja šta ću, otvaram flašu i dajem mu je, kupljen sam, pao sam na foru, uradio me je, the end!

DA REZIMIRAMO:
1) Popio je 2-3 gutljaja Pepsija i više nisam hteo da mu dam, uz ukor mame :)
2) Otišao je do frižidera i uzeo čokoladu kako bi me podmitio
3) Nadmudrio me i dobio je Pepsi

Napominjem, Vuk ima 15 meseci, priča samo na bebećem jeziku, još nije krenuo u vrtić, nije ni od koga video išta slično, ja nikad nisam niti davao niti primao mito...pa me zanima...
Da li je u genima obojice bila upisana informacija o davanju i primanju mita, kao sredstva za ostvarenje cilja???

7 коментара:

  1. I mala deca su danas pravi genijalci. Znaju i ono što mi nismo znali ni sa 20 godina.

    ОдговориИзбриши
  2. Ma kakvo podmicivanje ovo je cista razmena!
    Deca nemaju pokvarene misli, samo jednostavno logika. Samo ne zaboravi da mu objasnis razliku razmene i podmicivanja- I sta hoces, za koji gutljaj pepsi-cole ti dobio celu cokoladu!
    Dete se odrice neceg veceg za rad malo necega sto mu se svidja, pa ti vidi !

    ОдговориИзбриши
  3. Ova simpatična priča bi mogla da bude predobra reklama za Pepsi. Ako izađe neki konkurs ovde ili tamo, prava stvar ! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Po meni je klasičan prestiž držati telefon na uvetu, ili u gorem slučaju slikati se ispred ogledala, sa jabučicom u prvom planu. Za manje pare se može kupiti bolja mašina, kako za smartphone tako i za lap top računar. Ali ipak o ukusima se ne treba raspravljati.

    ОдговориИзбриши
  5. Hmmmm, nisam razmišljao u tom smeru...ali sada razmišljam :)

    ОдговориИзбриши
  6. Drugi komentar je namenjen za drugu priču. Moja greška, izvinjavam se. :)

    ОдговориИзбриши